Forum sur la R.D. Congo Index du Forum  
 FAQ  •  Rechercher  •  Liste des Membres  •  Groupes d'utilisateurs   •  S'enregistrer  •  Profil  •  Se connecter pour vérifier ses messages privés  •  Connexion
 is somebody there Voir le sujet suivant
Voir le sujet précédent
Auteur Message
gagatown
Modératrice
Modératrice

MessagePosté le: Sam 01 Déc 2007 8:07 pm Répondre en citantRevenir en haut

Shocked Shocked ,yango batu ya forum oyo bakenda wapi?????????????????????? Question Question Question Question

BWOY, Hold the motherfucking up,hoooro!!!!hoooro!!!!!evryday no,no,no nigga let jah judge me U ain't mother fucking know me,jook into dem eye,so dem cannot see,mek dem feel de pain 'cause dem ah enemy.BULLET.JAHHHHHH!!!!!!!!!!
Voir le profil de l'utilisateurEnvoyer un message privé
Train
Titulaire Indiscutable

MessagePosté le: Dim 02 Déc 2007 3:03 am Répondre en citantRevenir en haut

Hello Gaga,

Belle question..Biso yeyo tozaliiii....oyeee oyee oyeee
Mais ce vrai que ndenge yo o remarquer, ba mmbre ba lali...on ne sais pourkoi...Bolamuka ba yaya...to zongosa forum na biso ndenge ezalaki na ebandeli ya ma solo...Je trouve que biso nde to zala fiere ya ko creer forum oyo en notre image..ndenge ndeko webmaster apesi biso liberter ya ko sexprimer dans la democratie et le respect de l autre. To tika temps tse...
Je lance ici un appel na bandeko Scougy, Danico, Pomme verte, Alain bango batu ba tie ba moderateur, na ba ndeko misusu Kinshaz, Etat Civil, Mobutu, EMS, Fision na bosani misusu...bozonga na ndaku na bino...boya to beta masolo ndenge to mesana....
Je serais fiere apres ba mbula ebele na loba ke ngai na ba gagatown, na ba scougy, ba danico, ba fisio, ba alain nde to sala ke foum wana ezala...tango yango oyo ba ndeko Laughing

Modératrice
Modératrice

MessagePosté le: Dim 02 Déc 2007 4:37 am Répondre en citantRevenir en haut

en profitant tout mes freres et soeur please be safe out there le sida tue,la protection ou l'abstinence.aujourd'hui c la journee mondiale de la sante!!!!!!!!

BWOY, Hold the motherfucking up,hoooro!!!!hoooro!!!!!evryday no,no,no nigga let jah judge me U ain't mother fucking know me,jook into dem eye,so dem cannot see,mek dem feel de pain 'cause dem ah enemy.BULLET.JAHHHHHH!!!!!!!!!!
Train
Titulaire Indiscutable

MessagePosté le: Dim 02 Déc 2007 5:06 am Répondre en citantRevenir en haut

Merci pour le message mamu Gag. Surtout si je pense que cette maladie ravage mon tres cher continent...Il ya de qoui se receuillir en cette journee mondiale de la sante.

Titulaire

MessagePosté le: Lun 03 Déc 2007 3:38 am Répondre en citantRevenir en haut

NA zongi bana mayi...dslé pour cette absence injustifié...a partir ya lelo
boko lemba ngai...
Train
Titulaire Indiscutable

MessagePosté le: Lun 03 Déc 2007 4:20 am Répondre en citantRevenir en haut

kinshaz a écrit:
NA zongi bana mayi...dslé pour cette absence injustifié...a partir ya lelo
boko lemba ngai...

Laughing Laughing Sans te mentir ngai na koki kolemba adversaire tse. Il fo bozalaka kaka bo to lakisa na miso ya mokili ke Igwe aza kaka Igwe Laughing Laughing

Titulaire

MessagePosté le: Lun 03 Déc 2007 4:55 am Répondre en citantRevenir en haut

oza na raison...comment a t_on su pour la defaite de vercingetorix a alesia? paske ba temoin ba zalaki__

Ya alesia malheuresement to batamaki nanu té__oyo ya WMM toko raté yango pr rien o monde__

Ne croyez que jsui content que WMM coule po nga moko nazo zela
"confession intime" ya wata avc impatience

C juste que werra fo azala "pini" de sa gestion maladroite et de mauvaise fois!!
gagatown
Modératrice
Modératrice

MessagePosté le: Lun 03 Déc 2007 5:19 am Répondre en citantRevenir en haut

c koi le probleme dans wmm ki va les faire couler le depart de flamme,ou le soliste de 16 ans:?: et je lis un peu partout ke werra aboti na gisele c vrai Question mais je ne pensent pas ke le clan koffi serait premier yako wolola werra pona koffi c pas un saint Question mais werra et son frere donc nzela moko mine de rien bayokisi non seulement famille na bango soni,mais eglise place basambelaka,kesk'il ya mere ya palais bazo koka lisusu te,oh Sad,sans mauvaise foi nazotumbola train nayebi ke aza werrasonik Laughing Laughing Laughing

Train
Titulaire Indiscutable

MessagePosté le: Lun 03 Déc 2007 11:14 am Répondre en citantRevenir en haut

Bon attendons l album et vous serais pas triste. Bo ko sepela. Couler parceke Flamme est partit je dis NON eet je le dis tres haut.
Likambu ya Gisele, ce sont des rumeur, moi je crois que a ce ki est officiel. Donc je ne me prononce pas. L affaire Patrice n a rien a avoir avec Ngiama, la Homme failiale Oui mais ce sont deux personne distinct au depart. Chacun s assume koi.
Kinshaz, na yebi ke olela na yo Ngiama, surtout heritier...mais zela pe Brigade na biloko ya sika sans oublier Taddet, Ebua lotin et autres.

Modératrice
Modératrice

MessagePosté le: Lun 03 Déc 2007 5:03 pm Répondre en citantRevenir en haut

ngai pe nazo comprendre te soki vraiment il devait coule pona kapaya akeyi mais koffi lelo azo telema te pona fally akeyi!!!!!!!!!!!!!!

Train
Titulaire Indiscutable

MessagePosté le: Mar 04 Déc 2007 7:21 am Répondre en citantRevenir en haut

gagatown a écrit:
ngai pe nazo comprendre te soki vraiment il devait coule pona kapaya akeyi mais koffi lelo azo telema te pona fally akeyi!!!!!!!!!!!!!!

Heinnnn Loba nanu Laughing Laughing

Titulaire

MessagePosté le: Mer 05 Déc 2007 4:45 am Répondre en citantRevenir en haut

Bo longwa kouna__ekomi likopa ya ba defaitiste?
Na lela bah wata et tout consorts
Na za mutu ya mopao et j'aprrecie la musique qui vient de toute part
du moment ou elle é bien executé (l'art et la maniere de combiner des
sons pour en faire quelques chose d'agreable à l'oreille)...kaka neti sarkozy
gagatown
Modératrice
Modératrice

MessagePosté le: Mer 05 Déc 2007 6:19 am Répondre en citantRevenir en haut

kinshaz papa tokufi nini penza,on dit k'il n'y a ke les gout et les couleur ki ne se discutent pas,donc ba choix na yo oza sur ke eza ba gout na ngai? Question Question Wink

Train
Titulaire Indiscutable

MessagePosté le: Mer 05 Déc 2007 7:20 am Répondre en citantRevenir en haut

gagatown a écrit:
kinshaz papa tokufi nini penza,on dit k'il n'y a ke les gout et les couleur ki ne se discutent pas,donc ba choix na yo oza sur ke eza ba gout na ngai? Question Question Wink

Mama ehhhh Loba nanu Laughing Laughing Laughing Ngai mikolo oyo na zo yemba na ngai kaka 2eme voix Laughing Laughing

Titulaire

MessagePosté le: Jeu 06 Déc 2007 1:43 am Répondre en citantRevenir en haut

loooooooooooooooooool___
na souki wana paske vous avez raison__
Nga mpé na za na skol donc swiiii___

Sauter vers:   

Voir le sujet suivant
Voir le sujet précédent